Ny blogg - gammalt namn

Välkommen till min nya blogg! Namnet fick vara kvar, för det är ett sånt fantastiskt bra namn... Eller? =P
Nu är det såhär att jag är ganska dålig på att komma på roliga och intressanta saker att skriva om och jag är hemskt dåligt på att ta bilder att lägga ut på bloggen. Alltså bör inte någon förvänta sig något extraordinärt på den här bloggen, utan snarare inlägg i stil med att "Nu har jag druckit kaffe och ätit en semla. Det var gott!" Jag anser inte detta som något negativt, utan jag väljer att kalla det för vardagsrealism. Och jag ska göra mitt bästa för att hålla den här bloggen levande...
Arbetet med min c-uppsats går knappt framåt just nu. Ska göra en läromedelsanalys av religionskunskapsböcker inom ämnet etik och moral, men jag har väl inte disrekt kommit igån. Är väldigt skoltrött just nu och spenderar helst dagarna med annat. Har till och med börjat träna för att få pauser, det ni!
Nu får jag avsluta detta inlägg som kommer gå till historien, eftersom det är det första i denna nya intressanta blogg! (Hoppas ironin framgår trots att det kan vara svårt att få fram sånt i text...) Ha en fin dag!
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0