Min bästaste älskling

Min älskling vet precis hur man ska göra för att få mig på bra humör. Efter en jobbig förmiddag så tog han ut mig på kinarestaurang till lunch och sedan systemet för inköp av rödvin. Sedan när vi satt hemma på kvällen och jag blev gottesugen och det ösregnade utomhus så drog han fram en påse chips. Min favorit! Det visade sig att han köpt den för alla hjärtans dag, men inte berättat det. Och när jag också kom hem med chips den dagen så gömde han sin påse för att spara till ett bra tillfälle. Och ett bättre tillfälle än idag kunde han inte ha hittat! Tänk så lite det behövs för att man ska känna sig uppskattad och älskad =) Även mamma och pappa är världens finaste som alltid ställer upp med råd och stöd när jag behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0