Fredag

Sitter och tittar på tack för musiken med darin. Precis som när jag tittade på så mycket bättre så tycker jag att han är duktig. Synd bara att han inte kan köra bra låtar. Han borde göra covers på bra låtar, för röst det har han ju! Eller skriva egna bra låtar, det funkar också! Men tänk vad bra det är när han kör sin coldplay-cover!

I morgon åker vi till uppsala över dagen och på söndag kommer Roger hit! Blir grymt för nu har det gått över en vecka sen jag åkte från honom. En vecka och åtta timmar närmare bestämt. Och nån måtta på saknande får det ju vara!

Snart börjar filmen I rymden finns inga känslor och sen är det läggdax. Måste upp tidigt så jag hinner ut på en liten promenad innan vi åker imorgon... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0